Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2009 21:11 - ИНТИМНО
Автор: comma Категория: Тя и той   
Прочетен: 4049 Коментари: 12 Гласове:
4

Последна промяна: 22.03.2009 21:23


Развяла съм кирливите ти ризи.
Кирливи са! След мен не си ги прал!
Говорили в квартала. Да са живи!
От приказки един не е умрял.

Била съм горда. Охлюв ли да бъда?
Била съм твърда. Вълна от овца?!
Разстрелвала съм с думи. Ще ти мине!
Какво спечели ти като мълча?

Сестра ти се срамувала от мене.
От себе си дали не я е срам?
Да дойде тук! От всичко да си вземе!
Дори ключа от входа ще и дам!

Била съм болна. Но ще оздравея!
Била съм бреме. Шестдесет кила?!
Край мене всичко било подредено.
Та ти с една ръка го разпиля?!

Каква съм още? Чужда и студена
и своенравна. Тук ме закова!
Какво сега предложи ми да взема?
Халката?! Леле, ти ли си това?!

А името си искаш ли? Не смееш.
Ще ти го върна без да се кося.
Дошъл си днес да жънеш и вършееш
това, което вчера с мен пося.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eleonoraknyazheva - Радва ме силната жена
22.03.2009 22:06
в този стих. И ме вдъхнови да доразвия специално за теб едно мое стихче:

От вятъра се ражда свобода,
от вятъра поражда се и буря.
Веднъж завихря мелнични крила,
а друг път хълмове самотни брули.

Той див и непокорен е, и сам,
недостижим във свойта орисия...
Утихне ли, обаче, става ням,
и не е вече вятър, не стихия.

Пожелавам ти тази свобода,
за да се отърсиш от лошите мисли
и да не допускаш да помрачават
хубавите мигове в живота ти,
защото не си заслужава да се лишаваш
от тях. Остави дребните хорица да
делят камъни и тухли,
ризи и притежания.
Бъди над тези неща.
И не оставяй вятъра да онемее.
С приятелска прегръдка:
Ели





цитирай
2. deili - Много е силно.
23.03.2009 15:38
Поздравления!
цитирай
3. vasilan - добро,
23.03.2009 16:21
много тежко, но добро
цитирай
4. darkenedangel - Дядо ми казваше...
23.03.2009 21:21
животът е много, много къс...
цитирай
5. veselinvalev - Страхотна творба! Много силен и ...
25.03.2009 10:10
Страхотна творба! Много силен и точен изказ. Само ми се струва, че подходящото заглавие би било "През халката", защото ироничното несъответствие на "Интимно" с "развяването на кирливите ризи" според мен приглушава и дебалансира общото внушение, гнева и търсената силно експлицирана ирония на творбата. Привет и поздрави.
цитирай
6. comma - veselinvaiev
25.03.2009 16:59
:) Заглавието определено има нужда от смяна. Благодаря за предложението. Наистина звучи подходящо. Ще го обмисля!
цитирай
7. comma - На всички останали
25.03.2009 17:02
Сърдечно благодаря за търпението и вниманието!
Желая ви много щастливи мигове!
цитирай
8. comma - eleonoraknyazheva
25.03.2009 17:06
Ели, ти пишеш приказно! Всеки твой ред ме грабва и отнася на крилете си. Желая ти много, много емоции претворени в красиви стихове.
цитирай
9. eleonoraknyazheva - Ето
26.03.2009 17:17
какво се получи накрая, още на 23.03., и тъй като не знам дали си успяла да видиш, оставям линк:

http://eleonoraknyazheva.blog.bg/viewpost.php?id=312360

Благодаря ти сърдечно за добрите думи и се гордея с приятелче като теб.:)))
цитирай
10. diletant - Впечатлен съм. Поздрави!
27.03.2009 16:37
Впечатлен съм. Поздрави!
цитирай
11. katan - Поздавявам те!
29.03.2009 11:54
Макар и с болка, защото си описала по толкова поетичен начин един ужасно грозен епизод!
цитирай
12. zeldi4ka - Ах Минало...
04.04.2009 07:23
Всички се впечатляват от силните жени,а къде останаха онези нежни създания които бяха в представите ни за жени още от деца.Да,но това са образи от книгите,а ние живеем в Хаоса наречен съвременност,където безсърдечието е гордост,напълни се със силни съвременни и независими жени,които мачкат останалите малко малко нормални(вече ги броят за луди,че кой ли нормален ще се остави да го "тъпчат").
Загрижеността стана порок,нежността и добротата слабост,търпението ленност...
"Данък обществено мнение не плащам" или "хорското мнение,след моето погребение" - всеки го плаща иска или не,рано или късно,ако не той наследниците му,точно думите на обществото могат да те обесят или да те превърнат в светец/светица(иди после доказвай,че нямаш сестра).
Как беше лафа "едно време нашите майки готвеха като нашите баби,а сегашните жени пият като нашите бащи"....
Вековете са доказали кой е силния и кой слабия пол(който не се поучава от миналото е обречен),ако всеки си заеме мястото,мисля че нещата могат да изглеждат поне малко като в книгите,а не като по телевизията и разните там шоута водени от феминистично настроени личности.
Мъжът е силната фигура,която е родена да се грижи за жената и ежедневните нужди,а жената допълва неговата грубовата структура с нежност и обаяние.
Медали не е седнал да раздава дядо господ на по твърдите и студените("силните личности на деня").
Но сега никой не иска да бъде една простичка,сивичка и обикновена мравчица,иска да бъден цветен и най-вече модерен,да се откроява с каквото може или не може,важното е да се види на светло,но дали с керливи ризи или с "незабелязана доброта" просто идеалите се промениха от фалшивата демокрация,която остави трайни следи и в личния ни живот.
Всяка жаба да си знае гьола(лично мнение).

ПС:Нищо лично
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: comma
Категория: Тя и той
Прочетен: 598556
Постинги: 47
Коментари: 507
Гласове: 1972
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930