Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2009 23:54 - доживотна присъда
Автор: comma Категория: Тя и той   
Прочетен: 2360 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 30.01.2009 23:50


Пред кабинета се е извила километрична опашка от чакащи. Тук ще си изгубя половината ден.Толкова напрежение събрах през последните месеци, че ми идва да разбутам всички и да вляза с вратата.Можеше да се обадя преди това. И сега може да звънна на колегата по телефона, но...неудобно е някак си. Пейките в чакалнята са пълни. Невъзможно е да седнеш някъде. Пуши ми се неистово, но ако изляза съвсем ще си загубя реда. Мачкам нервно амбулаторната карта и ако продължавам така след минути ще бъде като каша от машина за рециклиране.
  Ориентирам се към прозореца. Не ми се гледат измъчените физиономии на останалите пациенти. Знам, че ако задържа поглед по-дълго върху някого ще се опитам да разгадая здравословната му драма, а сега най-малко ми е до това.
Стъклото е повече от мръсно. За последно го е бърсала санитарка при откриването на поликлиниката. И все пак през него гледката е по-приятна. Минават коли, някой бързи и прашни, други грациозно сияещи в металическите си отблясъци. До преди минути валя и сега в небето две многоцветни дъги позират като за фотосесия. Красиво е... но на мен ми е тревожно и празно.
  Излезе още един. Бавно, но сигурно се приближавам към крайната цел. Колкото по-малко остава, толкова по-учестен е пулса ми. Чувам ударите толкова силно, че сякаш пода вибрира под краката ми. Неприятно чувство съпроводено с метален вкус в устата.
 И какво като разбера?! Каква ще е разликата ако знам? Нищо няма да се промени...
    За хиляден път си го повтарям, но не вярвам в нито една дума. Аз трябва да знам! Искам да го чуя! Да ми го каже някой и да се свърши. Искам да я чуя тая реплика и да забравя за ада на очакването.
   Стареца до мен ме сбутва и пита колко е часа. Къде ли бърза?! Така като го гледам е поне на осемдесет. Часове, минути, секунди, точно за него имат ли значение?! И да го пита човек за какво се е кукнал тука. Повечето сме млади и това е жалкото. Той поне си е поживял.
  Заговаря ме и ми домилява. За влака бързал. Бабичката му го чакала притеснена в къщи.
А мене кой ме чака? Моите дори не знаят, че пак съм тук. И не трябва да знаят. Ох и Ах не искам и да чувам, а от Вай ми иде да зашлевя някого.
     Мой ред е. Влизам. Колегата забива поглед в бюрото и нервно си намества очилата, а сестрата бърза да разрови най-далечната папка и ми обръща гръб.
 Е, ще ми кажете ли най-после? В очите ми кажете. Направо!
   Върнал се е! Проклетия рак се е върнал!
 Майната му!
   Всички сме с по една доживотна присъда, ама аз моята ще я излежа по-бързо!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eleonoraknyazheva - Слушай, запетайке,
30.01.2009 10:30
не се отчайвай, не бързай да слагаш точката.
И понеже забелязах, че имаш отношение към Висоцки, бих искала да те поздравя с "Еще не вечер".

http://vbox7.com/play:99256343

цитирай
2. gauri98 - Надявам се че това е измислена ис...
30.01.2009 23:36
Надявам се че това е измислена история, просто разказ!
Ако е част от реалността ти -не забравяй едно -
Проклетият рак може да бъде победен!
hugs!
цитирай
3. comma - :) Благодаря! Винаги има надежда!
30.01.2009 23:57
“Не се заблуждавай, че щом някой се опитва да те утеши, той живее безметежно сред простите и нежни думи, които понякога ти помагат. В живота му има много трудности и тъга, далеч надхвърлящи твоите. Как иначе би намерил подобни думи!?!"
Райнер Мария Рилке
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: comma
Категория: Тя и той
Прочетен: 599160
Постинги: 47
Коментари: 507
Гласове: 1972
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930